måndag 30 mars 2015

Nyskyltat i lilla fönstret!

I lilla skyltfönstret finns nu min dotters dockskåp med inredning att beskåda! Jag har virkat tillbehör, såsom mattor, handdukar, gardiner och filtar. Se min Facebooksida för bild.
Men, så klart, finns det fler projekt igång! Jag satte igång en liten stickning i det härliga lingarnet Scarlet och det ska bli en liten flicktop. Hoppas ha den klar snart och då kommer den finnas i butiken att titta och känna på.
Jag är som alla andra stickgalningar... jag har mer än ett projekt igång.. ibland så många att jag inte vet vad jag ska hålla på med för stunden! Har till och med börjat försöka skriva upp vad jag stickar på i en bok... men jag hoppar runt i boken som en tok för varje gång vill jag göra något annat än det jag höll på med förra gången!
I bästa fall blir jag klar med något och kan koncentrera mig på få fler färdiga... eller så börjar jag på något nytt. Igen.