fredag 10 februari 2012

Hjälpstickan och 1 årskalas!

Hej igen!
Nu var det verkligen ett tag sen jag skrev här, men det har varit både julhandel och 1 års firande och nyår och inventering och bokföring under denna tiden så jag hoppas ni förstår...

Ett år... ett helt år har jag haft en egen liten butik med garner! Lite svårt att fatta ibland men som vanligt gör tiden inget uppehåll för att man ska hinna smälta det hela.
Ettårs dagen blev en trevlig tillställning med utlottning av tre fina priser. Det var ett stickcafé här samtidigt och då var även Ann-Louise Sörman här i egenskap av ansvarig för Hjälpstickan i Skövde. Numera är min butik inlämningsplats för den som vill donera garner eller färdigstickade saker till Hjälpstickan. De färdiga alstren skänks till behövande i närområdet. http://www.hjalpstickan.se/ 

Nu är det februari och jag minns knappt julen...

Har planerat in en MEGArea här i butiken snart... massor av saker till förmånliga priser! =O)

Mvh
Pernilla