fredag 29 juli 2011

Semester!!

Hej
Det var ett tag sen jag uppdatera denna blogg...
Håller just nu på med slutdetaljerna till min lillebrors bröllop, har planerat detta sen i början av mars tror jag det är...och nu är det snart dags för själva bröllopet! Den 6 augusti vigs han med sin japanska fästmö.

Då jag haft fullt upp med detta har jag slarvat med bloggen, och nu på måndag går jag på semester för hela två veckor!
Men efter det hoppas jag på att få nya krafter och mer ork att hålla alla bollar i luften.

Kan ju uppdatera med lite fler bilder i alla fall..=O)

Dottern fick låna kameran medan jag stängde affären för dagen...detta är bara en av alla bilder hon tog. den blev rätt bra, trots att jag är med på den.=O)


"Nya" loppisskylten.

Ny skyltning. Det ska bli lite ändrat innan jag går på semester.