måndag 18 april 2011

Uppdatering!

Har haft fullt upp den senaste tiden med affären, organisera min lillebrors bröllop till sommaren och att oroa mig för honom då han bor i Japan...
Men nu så, här kommer en liten uppdatering av vad jag gjort till butiken
Lite amigurumibakelser... garanterat kalorifria! =O)

Den här har faktiskt inte jag gjort, utan Annica Karlsson, den är ju så söt!!

Även den här har Annica gjort. Den är stickad i Freja Lamé, med en silvertråd i garnet.

Den här har jag stickat i Baby Ull.

Den här har jag stickat i det poppulära garnet MiniPomPom. Tyvärr har det vita pälsgarnet slutat tillverkas längre, men jag letar efter ett alternativ.

Den här härliga volangsjalen är stickad av Can Can, ett slags bandgarn som bildar volanger när man stickar av det.


Lilla vovven har fått en varm och skön tröja i ECO ull.

Den här mössan var ett beställningsjobb och både kunden och jag blev väldigt nöjda med resultatet

Ett kort jag pillat ihop av saker från butiken, både garn och band...men så klart även scrapbookingsaker!

Bröllop i sommar? Varför inte göra inbjudningskorten själva, det behöver inte vara så avancerat...
Har nu även det härliga garnet Cecilia från Svarta Fåret, ett blandgarn med linkaraktär som är härligt mjuk och skön.